הצד האחר של נבחרת גרמניה

החלטתי לתת פה לינק לכתבה שכתבתי היום ב"הארץ", על חרושת השמועות סביב הזהות המינית של חצי מסגל נבחרת גרמניה. אני חושב שהפרשיה הזאת מוציאה את הצד המאוד מכוער באישיות של מיכאל באלאק. גם חוסר היכולת שלו לפרגן לנבחרת שהגיעה להישג דומה לנבחרת שהוא הנהיג בקמפיין האחרון, ובעיקר השיטה: לקשר בעקיפין (וביום חתונתו של הקפטן המחליף פיליפ להאם) בין הנרפות נגד ספרד להעדפות המיניות של שחקני ההרכב. זאת אומרת, בעולם של באלאק, הומו שווה נרפות.

אני לא מחזיק אצבעות שהבת שלי תהיה לסבית, או לא. אני מקווה, מתפלל, שאם יום אחד היא תזהה את עצמה כחד מינית ומישהו יצעק ברחוב "יה חתיכת לסבית", היא תרים את הראש בגאווה.

29 תגובות

מתויק תחת כדורגל, עזוב עניינים תפוס קריזה

29 תגובות ל-“הצד האחר של נבחרת גרמניה

  1. אנונימי

    אנחנו רוצים לשמוע את הצהוב: מי הם ההומואים? הפוסט הזה חסר תועלת בלי שמות!

  2. הלוואי ששחקן בכיר בספורט יצא מהארון כשהוא עדיין משחק אבל אני לא חושב שזה יקרה. הוא אמנם יהפך לאייקון אבל לא כולם בנויים לכל הרעש הזה. מה גם, שבקרב ספורטאים יש הרבה סטראוטיפים וזה יכול להזיק.

  3. אלון

    עכשיו אחרי שפול פירס חתם על הארכת חוזה הוא יכול סוף סוף לצאת מהארון.

  4. פירס?! ומה עם גאסול? בן 30, רווק, מסודר גר לבד בבית על הים ויוצא לאופרות.

  5. אלון

    מרקפוצ'ינו, אתה עמוק בתוך הסטיגמות. לא כל שחקן בליגה שאין לו לפחות 5 ילדים מ 5 נשים שונות הוא הומו.

    • אלה הסטיגמות של סיינפלד ואני דבק בהם

      • מיקו

        הסטיגמות של סיינפלד? הרי מי שמייצג בסדרה את כל הסטיגמות הוא סיינפלד הסטרייט. במה אתה בדיוק דבק? מעניין…

      • zeevny

        ערן, מיקו, מרקפוצ'ינו. למרות שאני בעד חילוקי דעות, נראה לי שהדיון הזה קצת מיצה את עצמו. תסכימו שלא להסכים. מותר

      • מיקו,
        כנראה שפספסת פרק חשוב מאד בסיינפלד. לך תראה עוד קצת ואז תחזור אליי עם תובנות.

        במה אני דבק? בין היתר אני דבק בזה שאנשים שלא מבינים ציניות יוכו במכות חשמל.

      • במה אני דבק? באנשים שאינם גסי רוח, שלא מחלקים הוראות לאחרים ושמבינים שציניות שרק הם מבינים לא עובדת. אה, וגם אנשים שלא חיים על פי תובנות של תוכנית טלויזיה.

  6. דידי

    אני חושב שמאצ'ו הוא הכרח. ולדעתי הומוסקסואלים צריכים לפתוח ליגות משלהם. לא מוכרחים כמובן, אינני הומופוב. מה שכן, מרושע לעשות אאוטינג. משהו נוסף זאב. לדעתי היה כבר שחקן בספורט קבוצתי שיצא מהארון, ההוא מיוטה ג'אז, שאם איני טועה דיבר על כך עוד לפני פרישתו. אני לא בטוח.

    • בני תבורי

      אתה הומופוב מהסוג הגרוע ביותר, אתה רק לא יודע את זה.

      • דידי

        אתה באמת רוצה שאתייחס לזה?
        זו העוצמה ברשת כל אחד מקשקש כשבא לו.
        אחי יצא מהארון בעידודי ובתמיכתי מול ההורים וכל החבר'ה. אחי אהובי והיחידי.
        אני פשוט חושב שכך הם יצברו פחות אנטגוניזם. אבל הם כמונו לחלוטין, וזכותם המלאה לעשות מה שהם רוצים.
        אני המום. זאב. שאתה מרשה תגובות מגעילות של טוקבקיסטים הזויים למינם.

      • zeevny

        דידי,
        כמו שכתבתי לך במייל הפרטי, אני אצנזר תגובות רק במקרים ממש קיצוניים, במיוחד במקרה של תבורי שמגיב כבר המון זמן פה ובבלוגים אחרים שאני מאוד מעריך. אני מאוד מתנגד לגטואים של הומואים (כמו האולימפיאדה, או מועדונים וכו'), אני דווקא חושב שזה מעורר אנטגוניזם נגדם. עבורי, ההעדפה המינית של שחקן מסויים חשובה לי בדיוק כמו ההעדפה שלו בנושא תסרוקות.

    • zeevny

      דידי, ג'ון אמיצ'י יצא מהארון אחרי שפרש. לא בדיוק הבנתי למה אתה חושב שהומוסקסואלים צריכים לפתוח ליגות משלהם?

  7. אז אני עובר היום ליד "הכלוב" בWEST 4TH ויש משחק ליגת קיץ שם עם לא מעט צופים. אני כמובן עוצר לשניה לראות אם יש רמה ואני מזהה פרצוף מוכר בין השחקנים על המגרש. ממבט נוסף אני בין שזה רון ארטסט עם ESPN RULES מגולח על הפדחת. נתן משחק לא רע האמת עם מספר 'שלשות' גם כמה איירבולים ומסירה נאה מאחורי הראש כשהוא משחק בהילוך שני גג כי אם הוא היה נפצע קשה במשחק כזה קובי אישית היה שולח אותו לשחק בליגה הפולנית עד יעבור זעם. הקבוצה שלו אגב ניצחה וכשנשאל מה דעתו על מיאמי השיב ב"אנחנו צריכים לנצח את המערב קודם. כנראה שבכל זאת יש תקווה לאנושות.

    • איתן

      חיכיתי שעה בתור, השפלתי את עצמי ובסוף זכיתי לכבוד לשחק שם משחק אחד. הצלחתי לקלוע פעמיים, לפספס ליי אפ, לעשות גג אחד ולקבל דנק בפרצוף מילד בגובה 1.70. חוויה לכל החיים. הישראלי הראשון ב wwest 4th.

  8. מגזימן

    שאלה אמיתית , לכל מי שמבין קצת בביולוגיה, גנטיקה וכו'. נדמה לי שגיל מבין.
    לפני שתקפצו עליי, אני לא הומופוב, ומאמין שכל אחד יכול לעשות בכיף מה שבא לו. לגיטימי בדיוק כמו להיות סטרייט.
    אבל ממה שזכור לי, הסיבה הגנטית לנטיה הומוסקסואלית היא מחסור בטסטוסטורון. כלומר, במובן הזה, הומוסקסואלים הם מעט יותר נשיים, ואולי יש משהו בטענתו של באלאק, כלומר שהומואים קצת פחות ספורטיבים?

    • zeevny

      מגזימן, ווניח שהטענה מהמחנה של באלאק נכונה וחצי מהנבחרת היא הומוסקסואלית, מה בנבחרת גרמניה היה לא ספורטיבי בדיוק במונדיאל האחרון?

      • מגזימן

        שום דבר, כמובן. הם שיחקו נפלא (חוץ מהמשחק האחרון). אני פשוט תוהה בסוגיה בכנות, האם אחוז ההומוסקסואליות שעוסקים בפעילות ספורטיבית מקצוענית הוא זהה לאחוז באוכלוסיה, ורובם ככולם בארון, או שהאחוז קטן יותר. האמת, אין לי מושג.

  9. בני תבורי

    "אני חושב שמאצ'ו הוא הכרח. ולדעתי הומוסקסואלים צריכים לפתוח ליגות משלהם."
    את זה אתה אמרת, לא אני, ובצמוד להצהרה על רוחב אופקיך. "כדי שיצברו פחות אנטגוניזם", אתה מסביר למה.
    נו, יתכן ושגיתי ואתה פשוט מבין את החיים אחרת ממני ונימוקיך כבדי משקל. אני לעומת זאת, לא מתכונן להכנס לדיון למי יש גדול יותר ("אחי…וכו'), רק אומר כדלקמן: היות אדם הומו/הטרו/מטרו או סבווי סקסואל, כמו גם לבן/צהוב/אדום או שחור, חכם/טיפש/אוויל, גאוותן/צנוע, שמן/רזה, גבוה/נמוך, יהודי/מוסלמי/נוצרי או הוטנטוט, זה עניין פרטי, לא לליגה ולא למדינה.
    חוץ מזה אני באמת מצטער על שהגבתי בחריפות, אני לא מכיר אותך ואיפיון על פי טקסט מנותק מהוויה, הוא משהו שאני מתנגד לו.

  10. דידי

    זאב. אני פשוט חושב שכך הם ירגישו בנח יותר. לא מתוך רחמים עליהם חלילה, אלא רחמים עלינו. על מי שאנחנו, ועל הבוז החרישי שהרבה מאיתנו מקדמים אותם. אולי יקשה עליך להבין אותי, אבל זאת בדיוק זכותם, כל אחד יבחר איפה שנוח לו. בין בליגה כללית, ובין במוגדרת יותר. בכל מקרה, המילה 'גטו', פשוט מזעזעת בהקשר הזה. ובכלל. הדיון הזה חשוב מאד, וטוב שהוא רב דעות. ג'ון אמיצ'י.. אם איני טועה הוא אנגלי או משהו בסגנון..

    • zeevny

      דידי, המילה גטאות לא צריכה להיות קשורה רק בקונטקסט היסטורי. זה מה שאתה עושה אם אתה מתחיל להקים ליגות לציבורים מסויימים (נכים, יהודים). אני דווקא חושב שזה חשוב שהם ישחקו בליגות רגילות ו"יראו" למצ'ואים שהם יכולים להיות כמותם. אני מציע לך לקרוא את אחת מהמלצות הקריאה שלי על שחקן הרגבי הוולשי שהחליט לצאת מהארון. אחד האספקטים הכי מרגשים שם הוא התגובה של החברים לקבוצה.

  11. דידי

    תבורי, לא הייתי צריך לכנות אותי כך. אבל אם זו הבהרה מסוימת, או משהו שדומה לכך, גם זה משהו. זאב, לכל הומוסקסואל גם כך יש את זכותו לקבוע איפה ברצונו להיות. גם כך אנו רואים כעת שהם בוחרים ככל הנראה בליגות המקצועניות. לפחות כדאי שלא נתערב בחייהם, כנראה שהם התפתחות הליברליות, הם פחות יחששו להצהיר על כך.

  12. בני תבורי

    דידי,
    זו התנצלות על הסגנון שנקטתי. חוזרים לשגרה?

כתיבת תגובה